Hemma för vård av sjukt barn


Hejsan.
Neo vaknade med magknip igår kväll vid elva tiden. Redan på morgonen innan vi skulle till dagis så klagade han. Så det var inget försvar han körde med för att få vara uppe. Så vi var uppe ett tag och efter att han fått "lätta" magen lite så kunde vi gå och lägga oss. Så idag har han varit hemma med mig. Men vi ska snart gå till skolan eftersom jag har fikan idag.

Efter vi varit och fikat så ska vi gå in till stan för att testa en kavaj som jag hittade på Cubus igår till Neo. Den var visseligen i 128 så jag tror att den är för stor. Men det var den minsta storleken dom hade. Annars får jag fortsätta att leta på nätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0