Min Möhippa!


Min otroligt roliga möhippa. Som var i början på juni. Har äntligen fått lite bilder där ifrån. Så nu delar jag äntligen med mig!

Som jag säkert skrev tidigare, så blev jag väckt utav att någon ringde på dörren. Där en frukostkorg med en massa godsaker i och ett brev till mig. Senare kom min hemliga chafför och hämtade mig. Med ögonbindel på så blev det genast väldigt pirrigt. Han lämnade av mig vid ett spa. Där jag fick testa på att flyta i saltvatten i en liten tunna. Och sedan få MASSAGE!. Jag blev hämtad utav min hemliga chafför, som visade sig vara norpan. På med ögon bindlen igen, och sedan körde vi hem till min mamma där alla tjejer var! Dom klädde ut mig, vi åt lunch, spelade kubb och hade trevligt. Vi gick sen in till stan där Josefin var, en kompis som inte kunde vara med från början. Dom hade bokat bord på harrys, deras kyckling vingar sitter ju aldrig fel! Några fler drinkar och sedan var det dags för att sälja rosor för en puss på kinden. Kvällen fortsatte sen med ännu fler drinkar... En härlig kväll på Tre Hjärtan, massa underbara och glada människor runt om kring mig, en trubadur som spelade för mig, så mycket skratt och glädje.

Tusen tack ingen alla underbara!















































































































Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du verkar haft en helt underbar dag! :D

2011-08-19 @ 12:25:57
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0