Det tar aldrig slut


Vi smittar varandra i omgångar här hemma känns det som. Min mamma fick feber i söndes och min lillasyster hade ont i halsen igår. Inatt har jag haft huvudvärk och feber... Jag har ont i kroppen och fått för mig att det kliar överallt på mig och om halsen fortsätter att vara så här rosslig så kommer jag att tappa rösten om någon dag.

Igår firade vi min syster som fyllde 17 år.
Ja det gjorde vi även i helgen hemma hos mamma, och igår med lite tårta hos pappa. På lördag ska vi "fira mer på riktigt" hemma hos pappa.

Christian ska nog vakna snart. Han vet om att vi är hemma och att Neo inte ska hämtas på dagis idag så han kanske tar en sovmorgon. Han kommer ändå inte vara hemma så mycket idag eftersom han ska till körskolan och plugga. Det är väldigt nära nu så det gäller att han ligger i ;)

Ska försöka ta tag i lite saker här hemma trots allt och plocka undan lite. Sen får jag väll tvinga mig att må bättre ikväll så jag kan plugga det som jag ligger efter i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0