energi


Jag känner på något sätt en sån överenergi.. Jag har varit svintrött hela dagen och vid sju ikväll höll jag på att somna sittandes framför karlsson på taket. Ja jag har nog sett den nu 1000 gånger om inte mer. Men jag ska snart tvinga mig till sängs ändå. För imorgon blir det psykologi och sen matte innan jag tar helg.

Och i morgon kväll när lilleman lagt sig ska både jag och Christian plugga.
Och på lördag blir det öppet hus på skolan där Neo ska få vara med. Och där efter går vi hem till Carro för att fira hennes 25 år hon fyllde i veckan. Och därefter blir det ännu mer kalas hemma hos mamma där vi ska fira Frida som fyller 17 år på dagen med alla dessa hjärtan.

Som ni ser så har jag inte hunnit ta några bilder på klänningen. Men det ska jag försöka att hinna med det i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0