Torsdag


Jag skulle behöva städa lite här hemma men jag orkar verkligen inte. Men jag måste. För annars kommer jag inte kunna sätta mig och plugga matte ikväll.

Nu har jag iallafall fått tummarna ur och ringt äldreboende som jag jobbade hos förra sommaren. Hon skrev upp mig som intresserad och skulle höra av sig senare. Dom kom ihåg mig så inget cv behöbdes skickas in. Så det var ju skönt, för annars hade jag fått sätta mig och skriva ett bättre ;)

Farfar fyller år idag. Så jag och pappa ska dit på en kaffe senare. Jag mår mycket bättre idag men energin till att städa finns inte riktigt ;) Christian är också sjuk nu så det är extra synd om honom. Stackarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0