Veckan


Christian är på körskolan och jag ska plocka lite här hemma tänkte jag.
I morgon ska Neo vara på dagis mellan 9 - 14, då tänkte jag ringa lite samtal och sedan börja plugga lite. På Onsdag kommer det en som ska hämta och köpa vår soffa, på Torsdag ska Neo vara på dagis igen mellan 9 - 14 och på Fredag ska jag kanske till frissan och både färga och klippa mig :) Och runt 11 tiden ska pappa och Christian hämta sofforna i Landskrona och Neos säng.

Sådär ser typ min vecka ut. Kommer att gå snabbt.

Jag mår mycket bättre idag så i morgon förväntar jag mig att vara frisk. En promenad på 30 minuter ska jag ta också efter jag lämnat lilleman på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0