Dag 02 – Min första kärlek


Min allra första förälskelse var i en kille som heter Victor. Vi var tillsammans länge och kallades för klassens törteduvor.

Men den allra första "riktiga" kärleken var så klart i Christian Larsson
Vi har upplevt mycket tillsammans och ennu mer ska det bli


Vi blev tillsammans den 6/5 - 06
Efter att vi "hållt på" i nästan 2 månader.

Fick reda på att vi väntade bebis den 18/12 - 06
Mycket glädje och kärlek

flyttade ihop den 1/4 - 07

I en ganska sså stor 3:a i Landskrona.

Blev föräldrar den 2/9 - 07
Bästa dagen i våra liv

Flyttade tillbaka till Halmstad den 27/6 - 08
Bland det bästa vi gjort i våra liv! Här kunde vi få ett liv tillsammans.

Förlovade oss den 18/7 - 10
Satte på oss ringarna vid nissan, veronas goa mat, bio på kvällen. Hade inte kunnat bli bättre.


Blir man och hustru 18/6 - 11
Och vi bara längtar!

Finns inte så mycket mer att säga. Vi älskar varandra och jag hade inte kunnat få en bättre pappa till min son :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0