Fredagskväll


Både jag och Christian är frusna och humöret är inte sodär jätte mycket på topp.
Håller vi nu på att bli sjuka? Jag hoppas inte det. För i morgon ska jag och mamma in till stan med morfars ring och höra oss runt lite och titta på priser för att göra om den till min. Och runt fem tiden ska vi alla hem till pappa och äta middag.

åååh vad jag är sugen på att bara ta en riktig synda helg och bara kränga.
Men det vågar jag inte än. Jag & C tänkte kolla lite framöver och unna oss en riktigt mysig utekväll.
Äta ute, kanske på verona? Och sen bio på kvällen. Det hade varit mysigt :)

Nu ska jag förbereda våra dippor. Och skiva upp min gurka.
Ha en trevlig fredagskväll med godis och sånt gott ni andra.

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej va fint att du ska ha hans ring! Det blir ju riktigt speciellt!!

2011-01-29 @ 12:17:27
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0