hejhejhej


Märks det att man börjat skolan igen? Tänkte på dom dåliga uppdateringarna ;)

Idag blir det plugg med matte hela dagen. Och även lite Svenska som jag totalt glömde bort att göra i helgen.
Kommer ni ihåg hur min vecka började förra veckan? Jag tappade min skosula och fick reda på att jag fick dåligt resultat på ett prov och IG i det andra... Verkligen jätte bra start på en skolvecka efter nästan 1 månads lov! (eller inte) Men den slutade faktistk ganska så bra. Först och främst tycker min Matte lärare Lena att jag börjar göra framsteg och hon ser att jag jobbar hårt hemma. Och sen fick jag VG på psykologihemtentan jag gjorde innan vi slutade, och 2 poäng från VG på historiaprovet!!! Så jag är väldigt väldigt nöjd.

När jag kom hem i Fredes efter skolan hade Christian och Neo gjort rumbyte. Vi har tagit hans rum och Neo fick istället vårt. Min tanke var att jag skulle ta bilder innan vi bytade rum. Men dom överraskade mig som sagt, så det hann jag inte. Anledningen till det här var att lilleman är mörkrädd och hans rum låg lite av den andra  änden på lägenheten. Dessutom hade han matsalsrummet intill sitt där man nästan adlrig är. Så nu fick han vårt gamla, mycket mindre men han tycker att det är mycket mysigare. Och är intill köket och vardagsrummet. Så nu leker han äntligen själv igen och sover i sin egna säng.. några timmar in på natten iallafall ;)

Idag ska jag gå in till stan och in till Tinzimara! Ska köpa en till hylla så att jag får upp mina väggbokstäver. Och kanske en till som tvn kan stå på... Neo fick vår tjock tv då den var lite större att ha på sitt rum. Och den lilla platt tvn är för liten för att ha i vårt sovrum.. Så Christian tyckte att vi skulle ha den i köket. Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om det...

Kanske kommer upp några bilder ikväll.. Om jag hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0