Ikea

Hej alla söndagsmysare.

Helgen har varit bra för oss. Jag var på en utflyttningsfest hos en kompis i Fredes och igår åkte jag och lilleman med mamma till Landskrona. Men innan vi åkte ut till Helene och Co åkte vi inom Ikea och handlade lite till bröllopet.

Neo ville gå in i deras "lek land" så det blev lite stressigt. Får nog åka dit en gång till. Jag vill ha någon ljuslykta och något mer lila utomhus. Och sen lite små saker till hemmet... så klart ;)


14 lila vaser till borden, (den i mitten) Kan säga att färgen i verkligheten är mycket, mycket finare än vad det ser ut på bilden. Kommer komma riktiga bilder upp sen.



3 paket varmeljus att ha under kvällen.


2 ramar som jag inte riktigt än vet vad jag ska ha i, kanske menyn på maten?



Två par gardiner att ha som "löpare" på borden. Även här så ser jag att dom är mycket finare än verkligheten. Mamma ska hjälpa mig att göra en längd i 3 delar. Så att det bli 12 längder, alltså en längd till varje bord.



2 paket Lila servetter till dukningen. Som går jätte bra in i allt annat lila på borden. Och det fick även bli 1 paket vita kaffe servetter till tårtan också. Eftersom dom andra kaffe servetterna vi har här hemma med våra namn på är vita.



Kommentarer
Postat av: Becky

Fina saker :) Ser verkligen fram emot bröllopet, det kommer bli så roligt!!



Tack i fredags förresten! Kram <3

2011-01-23 @ 23:13:06
URL: http://smuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0