Utomhus vigsel


Som vanligt sitter jag och letar tips på nätet inför bröllopet.
Ikväll så satt jag lite och letade efter vigsel tips. Alltså hur jag hade kunnat göra det lite mysigare eftersom det verken ska vara på rådhuset eller i kyrkan. Vi ska ju viga oss ute i den fina naturen. Så jag hoppas verkligen att det blir fint väder!!!!!! Vi kan väll iallafall få slippa regn och blåst.

Vi kanske hade kunnat ta ut alla stolar och ställt upp dom. ordnat någon typ av matta eller liknande som vi sedan kan gå in på? Vi ska ju ha musik under vigslen och min pappa vill väldigt gärna lämna över mig. Vi har även tänkt lite på tärnor ikväll.

Bilden tycker jag ser jätte mysig ut och kan absolut tänka mig dom hängande lyktorna :)




Kommentarer
Postat av: Maria

varför vill ni inte ha den i en kyrka eller så??

2011-01-31 @ 16:00:02
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0