31 Juli

Hejsan svejsan.

Känner nu att jag börjar få tillbaka suget hit. Så kommer förmodligen att börja skriva mer igen. I Augusti ska vi även beställa en ny dator. Så då kommer jag kunna lägga in fler bilder här.

I Fredes så var jag på begravning. Det var jätte fin och kyrkan var fullsatt. Det var jobbigt så klart, som alltid. Vi satt nästan längst bak så vi såg inte så mycket. Så när vi gick fram för att lägga rosen på kistan kom det mesta tårarna man hade i ögonen. Att se familjen så ledsen är det jobbigaste. Nu är det iallafall över så jag hoppas att familjen kan få tid till att sörja nu.

Finns alltid för dig Frida!

Frida kommer hit ikväll också. Vi tar nog en runda ut till beckagård för att se hur Melina har det där ute. Flyttlasset gick igår. Och ikväll ska vi bara titta på film och ha det riktigt mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0