hallo


Igår var en väldigt jobbig dag med en massa känslor inblandade.
Du är den bästa Frida Finns alltid för dig!


Idag ska vi in till stan en sväng efter att jag gjort damsugaren sällskap och duschen. Ska se om vi hittar lite kläder och annat kul som inte kostar en förmögenhet :) Och kanske ta en glass eller något. Kom på att vi har lite gammalt bröd här hemma som ankorna kan få.


På Torsdag och Fredag ska jag jobba. Och på Fredag efter att jag slutat kvällen ska jag hem till pappa där dom andra sitter och grillar. Hoppas att dom sparar lite grillat till mig ;) Nästa vecka vill vi åka till Landskrona då dom också har påbörjat sin semester där nere. C är fortfarande sjukskriven och jag jobbar ju inte så mycket. Så vi får mycket semester i sommar. + veckan i augusti :)


Nu ska lilleman på med kläderna så att vi är redo att gå ut när C hämtar oss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0