10 ♥ Dagar kvar

Hej allihopa!
Idag är det bara 10 dagar kvar tills vi gifter oss!
I lördes blev jag ju hippad som jag skrev efter jag fått frukosten utanför dörren. Hade en fantastisk rolig förmiddag, eftermiddag, kväll och natt! Vet inte hur många gånger jag sagt att det var den roligaste kvällen i mitt liv. Kan knappt sätta ord på det. Fick min efterlängtade massage också som jag tjatat så länge om. Och flyta i saltvatten var också en upplevelse. Kunde dock inte riktigt slappna av så som man skulle göra ;)

Tack alla underbara vänner som gjorde min dag helt perfekt. Nästan som att man ska gifta sig igen efter det här ;)
Stor puss och kram till Malin & Melina som ordnat allting ♥
Jag berättar mer sen när jag fått lite bilder från kvällen.
I moron ska jag gå in till stan och kolla lite. Jag måste köpa en Bh utan band. Korsetten jag köpte känner jag direkt nu att jag inte vill ha på mig. Om det nu skulle vara varmt den dagen så kommer jag att få panik! Och så tänkte vi gå in till Gallerix och prata lite med dom. Vi vill ha en ram istället för gästbok. Gästboken kommer bara ligga i hyllan och samla damm. Roligare att ha något vi kan hänga upp. Så vi är ute efter en lagom stor ram. Och där vi sen ska kunna sätta in ett fotografi på oss i mitten från bröllopsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0