Måndag


I Fredags så började jag få en liten rethosta som sen på Lördan gjorde att jag fick ont i halsen. I söndes så var jag mest förkyld och kände att rösten fick anstränga sig mer när jag pratade. Och imorse när klockan ringde så var näsan täppt och jag var super trött eftersom jag hostat mig igenom hela natten.

Neo somnade bums i soffan kl 7 igår och även han hostade sig igenom hela natten. Mellan 1 - 2:30 var han vaken efter att han varit på toa och fått vatten att dricka.

Just nu sover både C och Neo i vår säng. Och jag funderat faktiskt på att göra ordning mig för natten och bädda för mig i soffan eller ta Neos säng. Just för att inte väcka Neo som fått bättre hosta. Och framförallt inte väcka C som ska upp kl 6 i morgon för att göra uppskrivningen.

Prositt på er och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0