rubruk

Idag är vi hemma igen. Eftersom Neo kräktes i morse, men är inte magsjuk och mår bra nu igen. Så som det brukar vara då. Jag bestämde mig för att ringa sjukhusupplysningen och berätta att det här har pågott ett tag och frågade om det verkligen var så normalt som dom sagt på vårdcentralen tidigare när vi har frågat. Hon tyckte absolut att vi skulle utreda det här eftersom det pågott så länge och inte verkar bli bättre heller. Som tur var så tyckte hon samma på vårdcentralen när jag ringde dit. Så jag kunde lugnt ta in mina taggar igen :)

Så på Onsdag nästa vecka ska vi till vårdcentralen och testa Neo för bla gluten.


Kommentarer
Postat av: chicca

vad snällt, tack:)

och gudars vad gullig bild på neo:D

2011-03-03 @ 17:41:07
URL: http://cristinasavina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0