Söndag

Hejsan svejsan
Har inte uppdaterat på ett tag. Inte hänt så mycket heller under veckan. Igår hade vi Nina, Jonte & kyle här hemma på lite mat och dricka. Gjorde även en tårta som mamma och pappa hjälpte till att äta upp idag. Jag fick inte chans att ta en kvälls bit nu ikväll eftersom Christian har en tendens till att ta stora bitar ;)

I Torsdes gjorde jag en tavla till Neo som faktiskt blev bra. Han är stolt över den och den blev så lyckad så att jag har vågat att hänga upp den. På hans rum så klart :)

Christian är och jobbar. Och Neo somnade för ett tag sen. I morgon ringer klockan 6 och kaffekokaren står laddad och klar och bara väntar på att jag ska gå upp och trycka på knappen. Som varje vardag när det är skola. Nästa vecka måste jag vara hårtade mot mig själv med skolarbetet och sätta mig några kvällar. Hur tråkigt det än är.

Ska försöka hinna lägga upp en bild på tavlan i morgon :)
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0