Utvilad


Igår steg jag upp vid tio tiden. Gick sen in och vila mellan fyra - sex.. Åt lite knäckebröd till kvällsmat - inget matlust alls när man inte känner smak på något. Och när klockan passerat åtta somnade jag här på soffan och blev väckt av C för att gå in och lägga mig i sängen. Och efter många sköna timmar blev jag väckt av lillaman halv åtta imorse. Då hade C hunnit komma hem också och köpt med sig kaffe!

Så jag är alltså riktigt utvilad och känner mig inte alls som en död zombie idag. Vilket jag verkligen gjorde igår. Vi håller nu på att förbereda oss inför doktorn som vi ska träffa 9:45. Förbereda och förbereda, vi klär på oss och äter frukost som vi brukar göra. Efter läkabesöket ska Neo till dagis. Och jag ska försöka vara på skolan så länge jag orkar.

Jag har inte alls koll på vad dom ska göra idag på vårdcentralen. Mer än att då ta tester och se lite om Neo skulle vara känslig mot något. Men hur dom här testerna ska genomföras vill jag helst inte veta. Jag hatar stick hit och stick dit och ännu värre är det när det gäller Neo. Synd att C också varit sjuk mycket på sista tiden och varit tvungen att att ta ledigt pga körkortet. Annars hade han fått följa med idag. Men jag fixar väll det :) Blir väll att gå inom någonstans och köpa en glass till Neo som belöning efter doktorn :) Hoppas dom hittar något snart!

Just det,
Igår fyllde mamma år
Och Christian gjorde uppskrivningen som han inte klarade :/

Ha en bra Onsdag. För det är det väll idag höll jag på att skriva. Man blir lite förvirrad när man är hemma.


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till hos doktorn. Å tråkigt att Cristian inte klarade det :(

2011-03-09 @ 08:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0