Första tisdagen i Maj


Hejsan!

Idag är jag hemma med Neo. Han har fått tillbaka sina blåsor i munnen igen. Så vi ska till läkaren runt fem tiden. Han äter mycket bättre sen förra gången och har bara ont på nätterna. Vi får se vad dom säger senare och om dom kan göra något åt det.

Så jag får försöka göra så mycket jag kan här hemma. Nu ska jag städa undan lite här och försöka hinna damsuga och sortera den reda tvätten. Ikväll måste jag sätta mig ner och plugga :)

Har rensat en massa gamla bilder på datan. Som vi nu ska bränna ut. Tittade på videokameran igår också och som vanligt är det så svårt att förstå att vår stora Neo som fyller 4 i september har varit så här liten.


Kommentarer
Postat av: Maria

Va? har jag läst din blogg i 4 år??!!!

2011-05-03 @ 17:57:46
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0