Halkan avklarad


Halkan igår var ju inga problem! Det som var mest nervöst var ju att byggarna där hade kaffe rast precis när vi skulle köra och att där var två andra grupper som stod och tittade på. Och så fick så klart den som kört minst i vår grupp (jag) köra först. Men det var jätte kul! Inte att man fick känna på att inte ha kontroll över bilen. Den upplevelsen vill jag ju inte ha ute i den riktiga trafiken sen. Utan att få sitta i en bil helt själv och köra. Det var det som var kul.

Jag fick avboka mina två lektioner förra veckan eftersom Neo varit sjuk. Och även skjutit upp körningen lite så att det inte krockar för mycket med skolan och bröllopet.

Jag ska inte till skolan förrens vid tre tiden idag. Så nu ska jag sätta mig med teorin och sen redigera mina foton som jag ska ha till utställningen.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Okej :)

Kommer ni ha ett stort eller litet bröllop? :)

jag ska vara brudtärna på min bästa väns, så känns så himla kul :D

2011-05-11 @ 10:31:00
URL: http://jeanettem.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Okej :) spännande.. Aha kan man ha 5-minuters-vigsel ;) Då kommer ni inte ha några i kyrkan då knappt eller?



nej förstår de att du inte orkade lägga ner på de då?

När är de dags för bröllopet då? :)

kram

2011-05-11 @ 12:35:06
URL: http://jeanettem.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Okej gud vad spännande, hoppas du lägger upp massa bilder från bröllopet så jag kan se bilder sen :)

Har du nån bild på klänningen här i bloggen?

Kramis

2011-05-11 @ 13:30:59
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0