11/11/11

Igår var det ju som sagt, den 11/11/11. Det magiska datumet :) Jag passade på att önska mig lite när klockan slog över till 11:11 också ;) Men jag säger ju så klart inte vad! hihi
Fast någon speciellt tur den 11/11/11 fick nog inte jag direkt. Satt och beställde min studentmössa då jag fick ett sms från körskolan att alla kunskapsprov nästa vecka är inställda utav Trafikverket. Deras nya datasystem har ju krånglat från första dagen sen dom bytte. Så uppskrivningen jag skulle göra på Måndag är alltså avbokad. Och det blir ju då även uppkörningen jag skulle haft på tisdag. Får se mer i början på nästa vecka hur Trafikverket kommer att lösa det här med alla oss som nu blir drabbade.
Så planen för igår var först att jag skulle sitta och plugga hela kvällen. Men eftersom det just nu känns onödigt att sitta och plugga 20 timmar om dygnet till provet som jag inte vet när det blir av bestämde jag mig för att lämna killarna här hemma och åka hem till mamma för att titta på Idol och dricka lite vin (LITE VIN?) :) Orkade sen inte gå hem så jag slaggade på mammas soffa.
Nu har jag suttit och pluggat lite ändå. Vill ju ändå känna mig redo när jag får en ny tid. Ikväll ska vi hem till mamma och äta kalkon. Det ska bli gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0