slutet på körkortet


Känns som att jag har fullt upp. Håller på att läsa Teorin varje kväll nu. Har ju förstått det mesta sedan länge. Det är statistiken och allt runt omkring som är svårt. Ja och allt med släp... blää! Gör iallafall allt just nu för att kunna hålla min deadline. Är ett tag kvar. Men jag vill verkligen känna att jag gjorde allt när jag går där ifrån. Om jag så går där ifrån jätte glad, eller ledsen.

Har en körlektion imorgon. Då ska vi ta det sista på landsväg och sedan förmodligen ta oss ut på motorväg. Något jag aldrig gjort innan. När jag började köra med körskolan så tyckte jag att 40 var en behaglig hastighet. Och när jag körde 80 första gången på en landsväg, herregud så rädd jag var! Nu är jag väldigt duktig på att köra för fort. Trycker lite mer på gasen omedvetet när jag kommit upp i hastighet. Så sist när vi körde landsväg på en 90 väg var jag ett tag ändå uppe i 100. Så ja, hastigheten är nog inga problem för mig imorgon. Hoppas att allting går bra så kan vi bara repetera nästa veckan.

Känns skönt att jag har så många lektioner inbokade nu på slutet. Så kan vi finslipa på det jag haft svårt för innan. Om jag blir godkänd direkt så har jag dessutom kört mindre lektioner än vad jag trodde jag skulle göra, så att köra med körskolan har verkligen varit mycket bättre för mig än att köra privat :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

det fixar du tror jag (: håller tummarna.

2011-10-27 @ 06:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0