Tjoho


Idag är det Lördag. Har inte gjort något mer annorlunda än dom andra dagarna i veckan.
Legat i soffan, sovit, levt på ibumetin, honungsvatten, två mackor, saft och nu ikväll mysade vi faktiskt till det lite innan Neo skulle lägga sig med chips, dippa och fanta under tiden vi tittade på Narnia :)

Mamma kom hem till Sverige idag efter att ha varit en vecka på Kreta. Hon kommer inom imorgon så det ska bli roligt att träffa henne. 

Nu sitter jag här och tänkte kolla runder lite på både kläder och inredning. Jag måste få drömma lite trots att det varit tomt på mitt kontot nu hur länge som helst. Måste ringa CSN på Måndag och be dom skynda på lite så att jag kan få mina PENGAR snart!

Jag och Neo innan idag:


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0