21 juni

Tänkte bara titta in och säga att jag lever!
Dagarna blir allt jobbigare och nätterna ännu värre. Jag sover knappt något alls och har så ont överallt och är extramt svullen. Men nu är det inte så långt kvar! :)

Idag ska vi hjälpa pappa lite, eller ja.. Christian å mamma ska hjälpa honom bära ut saker från garaget. Jag ska bara sitta och titta på :) Får se när det blir, hoppas på att hinna åka iväg och köpa ett skyddsnät till neos studsmatta och ett par nya dynor å lite till uteplatsen så kanske vi kan sitta där imorgon :)

Det blir en lugn midsommar för oss i år. Jag orkar ju inte göra så mycket. Först ska vi hem till mamma och äta sill tårta. Sen äter vi här hemma själva imorgon kväll och om det är hyffsat väder så åker vi nog iväg på tivoli lite senare på kvällen. Ja och så blir det så klart en massa jordgubbar och läsk :) Ja å så ska våra grannar ha trädgårdsfest här så det lär ju bli ett himla liv ;)

Neo är på dagis till 11:30 idag. Sista dagen för honom sen har han sommarlov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0