babykorg

Hejhej härliga Lördag!
Idag är det ju riktigt fin väder ute och det tycker vi om! Christian jobbar över, men skulle sluta redan nu kl 12 så kunde vi åka ut till glassbaren och äta lite glass :)
Nu i helgen skulle vi ju som sagt försöka ordna någon typ av sängplats till bebben som (känns konstigt att skriva det) men är här snaaaart! Vi ändrade oss igår och har bestämt oss för att hitta en mangelkorg som vi ska göra så mysig som möjligt. Har redan hittat en som jag förmodligen ska köpa idag. Så om den nu är i bra skick ska vi bara iväg och köpa färg för jag vill ju så klart ha den vit ;) å lite rep och krok :) Är i tankarna på att kanske ha en säng himmel också men vet inte riktigt än.
Bilder kommer så klart upp när det är klart :)

Dessutom så kommer förmodligen bloggen att se lite annorlunda ut snart. Har en tjej som hjälper mig. Kommer bli mycket roligare att blogga igen efter att jag fått förnya designen lite :)

Ha en bra lördag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0