Fredag

Passar på att skriva lite nu när jag är ensam hemma :)
Christian & Neo är på väg till busfabriken. Där ska dom möta upp en dagis kompis till Neo och hans pappa. Dom var även här igår och lekte en stund på kvällen och fikade med oss.
rensade även uppe på vinden igår eller ja, vi tog ner lite hyllor och liknande som vi ska göra oss av med. Har lagt ut lite på saker billigt på nätet så vi får se vad vi blir av med. Men det som blir kvar åker på tippen inom en snar framtid :) Allt står just nu i matsalsrummet så vi får se hur länge jag står ut.
Vi målade om vårt sovrum för en vecka sen och det blev jätte bra. Ska köpa färg till möblerna nu också så att jag kan börja måla. Tror att det kommer bli jätte fin när det är klart :) Har även lite nya planer för hallen.... hihi
Christian är ledig ganska så mycket nu och jag är fortfarande sjukskriven. Så det gör ju att man pillar mycket med saker här hemma. Bla med att måla om å så där. Nästa projekt är vår uteplats som ska städas av nu inför sommaren. Ska köpa lite nytt och sen ska vi se om vi kan köpa en studsmatta till Neo att ha i trädgården. Han har tjatat om det ett tag så han hade blivit jätte glad för en :)

Ha en trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0