Fredag - Lördag

 
 
Igår så var Norpan och Saga här hemma så vi fick hjälp med våran dator. Nu har vi äntligen windows igen! Känns bra :) Malin kom också sen och vi bjöd på pizza som tack för hjälpen :) Frida och Amanda kom även en snabbis och sa hej så här var nästan fullt hus ett tag :) 
 

Jag underhåller Saga medans killarna fixar med datorn :)
 
 
 
Igår kväll satt vi bara och kollade på film, och jag försökte hitta bilder som vi ska framkalla. Vet inte om jag lyckades så bra. Har ju så många bilder! Klockan två inatt åkte C till tyskland. Vi ska ha nyår här hemma i år och har bjudit hem några vänner. Så nu är drickan vi ska bjuda på inhandlad och klar. Ska bara komma på någon förätt och efterrätt också. Huvudrätten beställer vi någonstans. Blir enklast så, blir så trångt med så mycket mat i vårt lilla kök :) 
 

Neo fick till och med en egen skumpa att ha på nyår :)
 
 
Nu ikväll så är vi hembjudna till Malin & Norpan. Dom ville bjuda tillbaka sen sist :) Så det ska bli trevligt, blir dock alkoholfritt för mig ikväll också. Vill inte pumpa ut och ha mig när amningen krånglar så. Det är det inte värt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0