Onsdag

 
Igår så tog jag lite foton på barnen. Blev några som var helt okej :) Ska försöka lite mer senare eller på Fredag. Neo ville också ta kort, så klart. Han är hellre bakom kameran än framför :)
 
 
Neos dagisfoton har också kommit förresten, blev jätte bra! Han är den ända som är så fin klädd på gruppbilden. Han fick ju välja kläder själv, blev en svart skjorta och en slips :) Han är så söt så! Lägger dock inte upp någon bild här, eftersom det ska bli lite julklappar till släkten och så :) 
 

Sitter just nu och funderar lite på vad barnen ska ge C i farsdag present. Jag har redan köpt ganska så många julklappar till honom så det får bara bli något litet i år :) 
 
Annars har jag bara städat lite idag. Vi får snart besök utav Malin, Norpan, Noah och Saga. Så jag får fortsätta mer sen och i morgon. Neo har också fått sitta med en leksakskatalog från BR. Han skulle kryssa i det han vill ha i julklapp, så nu är där kryss i hela katalogen ;) 
 
Snart så vaknar väll lillstumpan från sin vila. Efter det ska jag försöka hinna damsuga över här lite snabbt innan vi får eftermiddags besök :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0