Pappa 50 år!

 
Grattis pappa på 50 års dagen! 
 

Idag blir pappa 50 år. Har ätit god mat på Verona ikväll. Blev skagen till förrätt, veronas fleskfile till varm rätt och sen en god äppelpaj med vaniljsås som efterrätt till kaffet. Så jag är lagom mätt nu kan jag säga. 
 
 
Efterkontrollen gick bra idag. Jag fick välja själv om hon skulle undersöka mig och så klart så valde jag att undvika det. Jag känner att allt är bra så min barnmorska tyckte heller inte att vi behövde titta då. Så det blev bara det "vanliga" pratet. Pratade mycket om hur snabbt det gick den här gången och hon tyckte allt att barnmorskan som skickade hem oss var skyldiga oss en ursäkt med tanke på förlossningskontraktet och så. Men ja, allt gick ju bra och vi är väldigt nöjda ändå. 
 
Enya verkar ganska så lugn nu ikväll så det är ju skönt. Kanske inte ska säga för mycket, då kanske hon börjar skrika snart ;) Christian är hemma hela resten utav veckan så vi ska försöka komma iordning nu inför namnfesten. Hoppas vi hinner med mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0