försov oss

 
Försov mig idag igen. Det tar på kroppen att vara uppe till 2 - 3 varje natt med ett skrikande barn. Och det tar nog minst en timme i sängen innan jag somnar, Enya bökar runt som bara den så man får buffa på rumpan, kramas och stoppa in nappen x antal gånger innan hon somnar in ordentligt. 
 
C jobbar förmiddag den här veckan. Vilket gör att jag måste gå upp med båda barnen och ta Neo till dagis. Så det är ju mest han det drabbar när det blir så här. Han går ju bara på dagis 3 dagar i veckan nu när jag är hemma så han hade behövt att vara där alla dom 3 dagarna. Men förhoppningsvis är snart den här kolik tiden över. Det är inte lika jobbigt när C jobbar eftermiddag. Då får jag mer hjälp på natten plus att han går upp med Neo och tar han till dagis. Så får jag sova lite längre. Enya kan sova hur länge som helst eftersom hon är vaken så länge på kvällar/nätter. En riktigt liten nattuggla har hon blivit :) 
 

Om en stund ska jag packa skötväskan och hoppas på att Enya vaknar snart så att hon kan få mat. Sen ska vi hämta C på jobb och hälsa på mamma där. Första gången Enya följer med och hälsar på mormor på jobbet. Efter det ska vi åka och ta foto till tidningen så vi har det gjort. 
 
Mormor fyller 70 nu i helgen så vi ska ner till Landskrona. Tända ett ljus hos morfar och förmodligen åka ut en sväng till häljarp också så att dom får träffa Enya lite snabbt. Hon växer ju så snabbt. Neo vill säkert dessutom träffa sin idol Hampus. Linus är nog inte riktigt lika rolig längre nu efter att han skaffat flickvän ;) 
 
Får se om jag hinner med att lägga upp lite bilder ikväll kanske. Ni får hålla utkik!
 
Älskar er 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0