Onsdag 26/9 2012

 
Igår så var vi och tog foto till tidningen. Vi valde att bara ha på Enya & Neo. Enya är allt lite svår flörtad, inte en enda bild fick vi med ett leende på. Men dom blev ganska så fina ändå. Vi beställde två större foton på Neo när vi fotograferade honom till tidningen i HBG, och även några mindre som vi sen skickade ut som julkort. Dom två större fotorna är ca 18 x 24 stora, så vi kollade upp två vi kunde tänka oss att beställa på Enya också. När vi sen kom hem satt jag och skulle fylla i lappen för att beställa, och såg då priserna. Ett foto, 18 x 24 kostar alltså 375 kr styck! Näää aldrig att jag köper dom för det priset. Så bra blev dom faktiskt inte. Inte alls hade dom så höga priser i HBG? Eller minns jag helt fel? Men jag vill nog ändå ha fotot som kommer med i tidningen. Får se hur vi gör, det är ju roligt att ha och skulle ju passa utmärkt till väggen där jag ska ha massa foto ramar på :)
 
En av bilderna vi isåfall skulle beställt
 
 
Skulle försökt ta några foton på lill stumpan idag istället men hittar fan inte min laddare till kameran. Får leta vidare senare och hoppas jag hittar den! Någonstans måste den ju vara. 
 
När Christian kommer hem ska jag först duscha och sen åker vi ut en sväng till Kärleken och dricker kaffe med Johan medans Neo leker med Philipe. 
 
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0