cupcakes


Igår när mamma kom hem från Landskrona hade hon inte bara med sig tavlor som jag fått utav Helene utan också morfars ring. Jag vill gå in till stan i slutet på veckan eller någon gång nästa vecka och höra om lite priser och sådär.

Jag har också beställt min klänning så den ska vara färdig om ca 4 - 6 veckor.

Det blir ju tårta på bröllopet som sagt. Men jag hade även velat ha lite cupcaks. Lila så klart ;)
För det finns ju faktiskt dom som inte äter tårta. Sen kommer det vara minst 3 på bröllopet som inte tåler mjölk så det är lika bra att göra allt utan mjölk. Laktosfri smakar ändå lika dant. Är bara lite dyrare.

Men tårtorna kommer ta tid eftersom jag ska göra dom själv. Så jag får se om det finns någon kompis jag kan sätta det här jobbet på. Någon jag litar på och vet kan göra det, typ..... Carro kanske? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0