X


Varför kan jag inte ladda upp bilder? Ahhh....

Igår skickade jag iväg en beställning till.. vad dom nu hette?
Har beställt två graverade champange glas med våra namn och datum på :)
Så snart kan jag kryssa det på listan.. I helgen ska jag & Neo följa med mamma till Landskrona. Så pappa får lite egen tid här hemma. Då ska vi inom Ikea och titta lite på vaser som jag kan ha till dukningen. Så snart kan jag även kryssa det. Älskar att kryssa bröllops - listan. Man blir liksom lite lugnare då ;)

Nu ska jag dra över med damsugaren snabbt. Det känns som att Neo åt knäckebröd i hela lägenheten igår.
Vid tolv kommer Carro och Nova hit på lunch :)

Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Maria

Guh va härligt att ni sa gifta er. Men har ni någon budjet ni går efter eller kan ni köpa det ni vill ha?

2011-01-18 @ 13:04:34
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Maria

hehe okej:) Men man kan ju få så himla mycket fina saker för en billigare peng med som tur va=) jag skulle med ha en budget=)Om jag nu någon gång gifter mig:P

2011-01-18 @ 17:45:04
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0