tisdag

Hello
Har legat och degat på soffan tills nu. Neo kräkte i morse så jag fick ringa och avboka min körlektion som jag skulle haft nu igentligen. Och även ringa dagis. Han har inte kräkt mer än en gång idag, och nu har han ätit, sprungit, skrikit och ja.. Som vanligt då. Så det var väll bara en gång. Får se hur vi gör med grillfesten i morgon på dagis.
I eftermiddag ska jag vara på stan eftersom det är sture på stan både idag och i morgon. Och ikväll ska jag läsa på det sista till sammhälls provet (Det absolut sista samhällsprovet) Och jag ska fan se till att han tycker att jag gör så bra ifrån mig så han sätter ett VG som slutbetyg!
Lina från Hallandsposten ringde precis och hennes kollega skulle ringa mig i slutet på veckan för att göra ett repotage om oss. Får mer information då. Men det handlar väll lite om att vi snart gifter oss och att jag var ung när jag fick Neo. Så det kan väll bli kul, har ju inte varit i tidningen sen jag var tio år ;)

Nu skriker huvudet efter Kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0