Förändringen sker imorgon

Imorgon åker håret av! Det kommer bli så skönt. Även fast jag vet att jag kommer få lite smått panik när jag ser dom 30 cm falla ner på golvet. Men det kan ju alltid växa ut igen om jag blir sugen på att ha 62 cm långt hår igen. Just nu känns det bara jobbigt, måste borsta det hela tiden, rensa avloppet i duschen ofta och dessutom klagar Christian varje dag på att mina håstrån ligger överallt i hela lägenheten och förföljer honom till och med till jobbet. Jag fäller ju ganska så mycket. ungefär som en hårig katt. Har den senaste tiden fått stopp i damsugaren lite då och då efter alla mina tussar som fastnar i röret. Men endå så har jag så tjockt hår.

Men som sagt... imorgon åker det av! Har inte klippt mig så här kort på 10 år kanske.
Och dessutom ska det bli rött igen. På min mans önskemål. Det är ju skit sexigt tydligen ;)
Men dock inte lika rött som rihannas hår. Kan ju inte våga för mycket på en och samma dag. Eller?




Kommentarer
Postat av: Jeanette- gott&blandat!

spännande.. roligt att det uppdateras från din blogg igen :D

2011-09-07 @ 17:01:58
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0