Bilder som ska framkallas

 
 
Här är några bilder som jag kommer att framkalla till julen. Vi ska ju ändra om här hemma... igen ;) Har ju pratat om väggen som ska upp så att Enya senare kan få ett eget litet kryp in. Har en vägg här hemma, som jag ska sätta upp tavel lister på och ha en massa fina ramar med foton på oss och lite annat. Tur att jag ska till Gekås en sväng och köpa julklappar. Där har dom billiga ramar, annars hade det blivit ganska så dyrt. 
 
Här är några fonton jag ska framkalla. 
 
Har inte direkt kollat igenom bilderna vi har tagit på Enya än, har dom inte ens på datorn. Men vi måste ju framkalla några på henne också så klart! Här är första bilden på vår fina tjej!
 
 
Ett grav foto från när jag var gravid med Neo. Ska isåfall vara bredvid ett annat foto jag har här hemma, när jag var höggravid med Enya.
 
 
Lite fler bilder från bröllopet, så klart!
 
 
 
 
Tänkte framkalla några från morfars begravning också.
 
 
 
 
Lite äldre bilder, här är vår första nyår med Neo! 
 
 
 
Snart sju år sen.. ÄLSKAR DIG!
 
 
Och så lite bilder från studenten så klart :)
 
 
 
Ska även försöka få plats med lite bilder med vänner. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0