uppdatering

 
I Lördes var vi hemma hos pappa och firade honom, han fyller 50 år på tisdag! :)
Min faster Britten är här nere på besök, så hon fick se Enya när hon är liten. Nästa gång dom ses är hon ju stor :)
 
Igår var vi på Ikea. Det blev några tavel hyllor och sängkläder till Enya. Neo köpte ett nytt spel för sina födlesedagspengar på Väla. När jag vaknade i morse så satt Chrisitian och spelade det trots att Neo var på dagis. Han sa "jag måste ju hjälpa honom att få ihop poäng" ;). Så han ska nog allt få en egen gubbe till det spelet i julklapp utav mig.. ;) 
 
Idag beställde vi skoskåpet och den nya sängramen från ikea. Hemlevernasen skulle komma den 26 oktober. Kanske jag slipper vakna varenda gång Christian vänder sig i sömnen. Den vi har nu, ska på tippen direkt! Det blev en vit Malm. Vi hade malm i ek innan. Och den var vi nöjda med, så det kommer att bli jätte bra! Skoskåpet kommer hjälpa oss att få iordning i hallen, ÄNTLIGEN! Är så trött på alla skor som ligger mitt innanför dörren. 
 
Christian jobbar eftermiddag den här veckan. Men han jobbar bara ikväll sen har han tagit ledigt restan utav veckan. Sen början han inte förrens 06 nästa måndag :)
 
Imorgon ska jag på efterkontroll på MVC. Något jag tycker är väldigt obehagligt men skönt när det är över sen. Ska bli roligt att få visa upp Enya dock :) Neo är på dagis under tiden så det blir bara jag, Christian och Enya som åker dit. 
 
Neo har fått tillåtelse att titta lite på tv, har blivit så mycket tv nu sista tiden så vi har sagt ca 1 timme om dagen nu. Igentligen ska det vara på kvällen men jag måste röja upp här hemma och det är så tråkigt väder ute idag så han får väll tillbringa lite tid där nu i eftermiddag också under tiden jag städar. Spelet han köpte igår ska han få spela på någon timme på helgerna och någon gång då vi måste göra annat. 
 
Så jag får väll utnyttja den tiden Enya är nöjd i gung stolen och Neo tittar på tvn till att städa :) 
 
Ha det så bra så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0