Ny matta

 
Jag brukar av någon konstig anledning önska mig mattor när jag fyller år. När jag fyllde 21 så fick jag en matta utav min mamma som jag hade i hallen. Men nu har jag inte kvar den längre. Hallen ser mycket större ut när där inte är någon matta alls. 
 
Förra året fick jag en ny rumsmatta utav Christian att ha i vardagsrummet. Men den var inte som jag tänkte mig.. så i år när jag fyller 23 så får jag nog önska mig en ny matta igen, utav mamma och pappa kanske? ;)
 

Har kollat runt lite och hittade en på rusta jag kan tänka mig. Den kostar 899 kr, är svart, 140x200 med matrial polyster. Får ju så klart undersöka det här mer den här gången, så att jag verkligen blir nöjd ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0