En mysig Fredag


Vi har haft en riktig härlig Fredag idag :) Jag fick sovmorgon till elva ca. Enya hade kräkte ner sängen i natt vid fyra så efter att vi fått tvätta av henne och byta säng kläder så tog det en stund innan hon somnade om igen. Närmare en timme tror jag och jag somnade nog inte om förrens klockan var sex. Så det var skönt att få sova till elva.

Neo och Christian åkte och hämtade Jack, en dagis kompis till Neo vid två tiden. Dom ville leka lite tillsammans idag och beställde fiskpinnar och pommes till mat. Efter några timmars lekande ordnade jag popcorn och saft till dom och satte på en film innan vi skulle köra Jack hem vid halv sju.

Christian körde mina föräldrar till fyllinge ikväll och sen inom Willys för att handla lite Fredags mys :) Frida är här och gör oss sällskap ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0