Onsdag


Hej Onsadag!

Idag har jag & lilleman sovmorgon. Men Christian väckte oss ändå vid sju när han kommit hem :)
Det är skönt att gå upp och ha tid på sig. Äta frukost, dricka kaffe och fixa sig i lugn och ro.

Förra veckan var jag hemma med Neo och nu har jag ganska så mycket efter mig. Jag håller på att plugga till ett prov i samhäll som jag ska göra på tisdag nästa vecka. Och i helgen ska jag försöka komma så långt som möjligt med ett arbete och även ett annat prov som jag vill bocka av inom den närmsta framtiden!

Förra helgen var jag så tjock i halsen så jag & mamma gick aldrig in till stan med morfars ring. Så jag hoppas att det inte öser ner en massa vatten från himlen på Lördag för då ska vi minsann in!!!
Hoppas att vi får bra priser :)

Nu är det snart dags för oss att promenera till dagis och skola. Igår när jag lämnade Neo på långeman så var hans förra fröknar där inne som han fick en bamse kram utav. Dom saknar honom och han saknar dom :)
Tur dom inte är allt för långt ifrån varandra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0