Vägning


Jag kunde inte låta bli att väga mig redan nu.
Och resultatet blev - 2 kg

Jag hade hoppas på mer. Men jag har inte rört mig alls under den här tiden. Det har liksom inte varit väder till det. Så nu får det minsann börjas med 30 min promenad om dagen igen. Så får vi hoppas på bättre resultat nästa månad. Klänningen kom förresten idag och jag skulle behöva gå ner liiite mer om midjan så att jag lättare kan knyta den där bak.

Och ja, om jag får skylla på någonting så har jag faktiskt inte följt det här fullt ut. Man har ju syndat lite också. Men nu är det minsann hårda tag igen! Under helgens två kalas ska jag inte ta en enda tårtbit :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis!!! Vad roligt!! Vilket datum ska ni gifta er?=)

2011-02-08 @ 21:15:29
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0