uppe med tuppen


cecilia om Tinzimara:
ja de ordspråket älskar jag själv och har på min vägg.

du vet det säkert men det ska stå ni ordningen "Amor Vincit Omnina" så de inte blir i fel ordning. tänkte bara va snäll och säga de.

kram

Svar: Tack! :) Var tvungen att gå in och titta i sovrummet så att jag inte hade satt upp dom fel, men det var rätt. Vet inte varför jag la dom så när jag tog fotot. För jag gick efter vad det stod på lådan när jag satte upp dom :)



Vi är uppe med tuppen idag. Jag och Neo vaknade 6 och låg och kliade varandra lite på ryggen innan vi visst pratade för högt så att pappa också vaknade :) Nu är vi alla uppe och ska snart steka lite ägg till frukost. Jag tänkte sortera tvätt och gå ner med den innan någon annan tar tvättstugan idag ;) Ibland gäller det att vara snabb.

Vi får besök utav Malin, Norpan & Noah idag och senare även Jonte & Kyle. Vet inte om Nina skulle följa med också. Neos rum blev "storstädat" igår med alla saker på sin plats men jag får nog göra om det idag igen känner jag. Har inte orkat rensa bort lite gammla leksaker nu efter alla nya men det får vi väll ta tag i snart.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Äntligen hittade jag din blogg igen..

har letat och letat men nu hittade jag din gamla blogg och nu denna ;)

hoppas allt är bra.

Har följt dig innan på bdb och din förra blogg :)

2011-01-08 @ 15:45:14
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0