Rubrik


Hello.

Ska strax ner till tvättstugan. Har fem maskiner att tvätta idag. Det blir en del när man ligger på latsidan.

Har fortfarande inte fått några pengar från CSN. Dom påstår att jag inte ens gjort någon ansökan. Men det är det dom alltid skyller på. Min ansökan har säkert inte ens blivit registrerad än. För få och oerfarna handläggare är vad dom har. Blir så trött. Ger dom till imorgon också innan jag börjar bråka med dom.

C ska börja med kvällsmaten och jag måste röja i dom två slänga - in - all - skit - här - så - länge - rum. Vilket är vårt matsalsrum och sovrum. Så kanske det är liiite roligare att gå och lägga sig ikväll utan att behöva se allting som måste göras.

I morgon blir det skola och sen plugga och måla lite tak på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Fia

Vårt ena sovrum är också ett sånt rum := hehe

2011-09-21 @ 04:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0