5 år på söndag

 
På söndag blir den här stjärnan hela 5 år.
Tänk att jag snart har varit mamma i 5 år. Det är helt sjukt vad tiden går :) Nu är han med den äldsta åldersgruppen på dagis. 
 
På Lördag ska han ha kalas på busfabriken i riddar rummet :) Neo ville först bjuda alla barn på dagis, men det hade blivit lite väl mycket från plånboken så vi fick istället begränsa det lite med dom han leker mest med och helst ville ha med. Så dom blev tio barn. Tyvärr kunde inte Neos gamla dagis kompis Antony komma. Fick trösta en ledsen kille här hemma igår när jag berättade det. Dom har inte träffats på hela sommaren och vi har förstått att Neo saknar honom väldigt mycket. Så nu har jag iallafall lovat att ringa hans föräldrar efter helgen så att vi kan bestämma en dag barnen kan ses på. 
 
På söndag kommer mina föräldrar hit och även min syster, mormor, moster med familj och kanske farfar också :) Blir bara lite tårta och kaffe. Sen kommer några kompisar till oss nästa vecka som firar Neo, så det där med att hålla igen på allt fika blir nog lite svårt för min del ;) 
 
Bilden är från när Neo fyllde 1 år  ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0