....

 
Hejhejhej!
 
Har försökt att skriva ett inlägg nu några dagar men det har inte gått att publicera det och finns heller inte kvar här på bloggen i utkast? Aja, får väll börja om då :) 
 

Allting fungerar bra här hemma. Christian började jobba igen igår och Neo hade sin första dag på dagis :) Han går bara 15 timmar i veckan nu när jag är hemma med Enya. Så hans schema är just nu Mån, Tis och Tor 9 - 14. Är lite osäkert än hur Christian ska vara pappaledig. Tanken från början var att han skulle vara hemma varje Fredag och även varannan Torsdag så att jag skulle kunna plugga. Men han behövdes visst för mycket på jobbet. Vi får se hur det blir, å inte nog med det.. Ikväll så gick tvn sönder. Den bara slocknade och nu får jag inte igång den igen! Blir så jävla trött... Som tur är så kunde vi låna en tv utav ett  par kompisar så länge tills vi har råd att köpa en ny. Vi som tänkte försöka fixa bilen nu innan vintern. Ja alltid är det något som ska komma ivägen :(
 

Ja som sagt, allt går bra här hemma med vår nya fina familjemedlem. Hon gick inte riktigt upp i vikt efter födslen så vi fick börja ge henne ersättning upptill amningen. Så nu går hon upp som hon ska! Det kan ju ta några veckor innan amningen kommer igång som den ska... Men lite jobbigt känns det allt. Gick ju så bra att amma Neo trots att han var större än Enya. Kanske det är så att jag ändå är mer stressad omedvetet som gör att mjölken är tunnare. Är iallafall glad att jag kan delamma. Men något halvår orkar jag nog inte hålla på så här. Är så lätt att ge henne för mycket mat när jag inte alls vet hur mycket hon får utav mig, 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0