Sjukdom, snö, och en tappad tand

 
Imorse sa jag godmorgon feber! Mådde verkligen skit när vi gick upp. Neo var lite seg och klagade sen på att han hade ont i magen. Efter ett tag så kom Christian hem så att jag skulle få sova lite, hade en sån huvudvärk. Och det var tur att vi höll Neo hemma från dagis. För efter ett tag så kräktes han för fullt.. Men efter några timmar så var han som vanligt igen.
 
Jag har nästan sovit hela dagen. Det behövde jag, och skönt var det! Christian har tagit hand om Enya och Neo. Men han fick också vila lite i eftermiddags. Och snön har äntligen hittat hit till Halmstad också! Det var ju på tiden, Imorgon ska C och Neo ut och göra en snögubbe. Förra året så satt jag i vardagsrumsfönstret och tittade ut på C och Neo när dom gjorde en. Den var så fin. Neo tittade upp lite då och då och vinkade upp till mig. Jag som mådde så dåligt, jag var så ledsen för att jag inte kunde vara med. Sprang till toan hela tiden och bara kräktes. Äntligen är det över. Ni anar inte så glad jag är för att inte vara gravid. Men jag är så lycklig att jag stod ut dom här två gångerna jag var det. Både Neo och Enya är självklart värt det, absolut! Men nu är det över och aldrig mer ska jag behöva vara så sjuk igen.
 
Ja och just det ja! Nu ikväll så tappade Neo äntligen sin första tand. Den har varit lös ett tag och dom tre senaste dagarna har den mest bara "hängt" där. Men ikväll så ramlade den ut. Så stolt han blev Ikväll så ska tandfen komma på besök :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0