ett tag sedan nu

 
Hej allihopa!
Äntligen lite sommar värme idag. Tycker bara att det har regnat under hela Christians semester... 
Christian och Neo är iväg och badar ute i vilshärad. Jag orkade inte följa med idag. Tror jag behöver en så kallad vilo dag :) Är ju trots allt bara 12 dagar kvar tills Bf å det känns ska jag säga. 
 
Har varit dålig på att uppdarera. Känns inte som att jag hinner med datorn så mycket. Antingen så sover jag eller så är vi iväg. Man vill ju försöka hinna med så mycket som möjligt nu innan bebis är här. 
 
Förra veckan var vi iväg på high chapparal. Första gången vi tog med oss Neo dit och som vi misstänkte så tyckte han det var jätte kul :) Vi tänkte försöka dra med oss några kompisar nästa år och kanske övernatta där en eller två nätter. En dag är alldeles för lite att gå där. 
 
I Lördes åkte vi ner till landskrona för att gratulera Roger och Linus som fyllt år. Dom har köpt en hundvalp, Jappz som han heter. Man blev ju totalt förälskad i honom. Så gosig och gullig, vi ville bara ta med honom hem! 
 
När vi åkte hem sen dagen efter åkte vi inom Helsingborg och köpte bland annat en ny videokamera och en ny digitalkamera. Jätte nöjda med båda köpen. Blev att vi åkte inom Bali också och även IKEA så klart. Så det blev lite shopping :) Satte upp det nya i hallen igår så imorgon när vi ska in till stan så ska vi passa på att framkalla lite foton till dom nya ramarna som jag införskaffade mig :) Vi har även tänkt att köpa bebisens första plagg imorgon efter MVC besöket som är klockan 10 :) 
 

Ska försöka bli bättre på att lägga upp bilder här nu igen. 
Kanske blir några på vår "nya" hall snart :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0