Gekås imorgon

 
 
Imorgon blir det Gekås! 
Som jag har längtat. Igentligen så skulle vi åkt dit för länge sen men vi ville göra det under dom dagarna My skulle vara här. Men Christian kunde aldrig hämta henne som bestämt. Får hoppas att hon kan komma hit någon annan gång. 
 
Det kommer bli en hel del shopping till bebisen där. Är ju mest därför vi åker dit :) Men det är klart att det bli en massa annat också. Vi ska även kolla på en videokamera på Net on Net när vi ändå är där. Vi är inte alls nöjda med den dyra (ursäkta) jävla videokameran vi köpte när jag var hög gravid med Neo. Första gången Neo följer med till gekås också, om han sköter sig ska han få en egen peng att spendera på leksaksavdelningen :) 
 
Christian är just nu på väg hem från tyskland. Han kommer inte vara hemma förrens vid tre inatt så han ska nog inte köra imorgon. Jag har så fruktansvärt ont i ryggen nu när jag sitter och kör. Går bra korare turer men inte så långt som till Ullared. Hoppas att Frida kan köra imorgon :) 
 

För övrigt så har jag mått skit idag. Mått riktigt riktigt illa och precis innan vi skulle åka hem till pappa för att grilla så var jag tvungen att gå in och spy. Har inte gjort det på länge och inte heller mått så konstigt som jag gjorde idag så man blev allt lite nojjig när jag visste att Chrsitian var så långt hemmifrån. Så nu får han inte åka ifrån mig förrens bebisen är ute :) 
 

Får bli duschen nu innan jag hoppas i säng :) 
Ha det så bra alla så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0