sängstomme

 
Ja vi hade ju en malm sängstomme i ek från ikea innan som jag tröttnat på. Vi bestämde oss för att försöka måla den vit, vilket jag läst att andra gjort. Det blev så mycket färg över efter att vi målat byrån så fast jag läst att det ska gå jätte bra med oljefärg så tog jag den vi hade hemma, vattenbaserad lack färg. Vilket inte alls blev bra.. Färgen trillar av om man bara drar naglen lite försiktigt över den. 
 
Så nu ska den till tippen och sängarna står forafarande bara på golvet. Jag som är högravid och måste kissa 2 - 4 gånger per natt tycker så klart att det här är skit jobbigt. 
 
Nu har jag iallafall hittat en Hemnes sängstomme i ek för bara 750 kr som passar våra sängar som jag ska måla vit. Sen ska nog äntligen vårt sovrum bara klart :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0