bebis listan

Idag köpte jag en babysitter. Har letat efter en begagnad men tycker inte att jag hittar någon. Så det fick bli en ny endå, men inte så farligt dyr tycker jag. Nu har vi börjat komma någon vart känns det som. Nu har vi väll ändå det viktigaste och resten ska vi handla när vi åker till gekås om två veckor!!!! :)

 

Det fick bli en liten enklare variant endå. Den har ju aktivitetsbåge vilket jag tror är bra. Sen hade den lite ljudeffekter och Vibrationsenheter också :) Ja det blir nog bra.

Vi köpte ett jätte gulligt baby gym för ett tag sen. Neo är å pillar på det hela tiden. I helgen ska vi försöka oss på att tillverka någon slags sov gunga eller vad man nu ska kalla det, får se om vi lyckas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0